При мен също трака и никой не знае от къде идва звукът. Аз искам да го оправя да не трака, но в който сервиз отида всеки майстор ми казва че колата е за основен ремонт и че адски много пари ще струва ремонта...но според мен би трябвало да има начин да се оправи.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на маслена помпа 156 2,4жтд
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от r0sk0 Покажи съобщениеПри мен също трака и никой не знае от къде идва звукът. Аз искам да го оправя да не трака, но в който сервиз отида всеки майстор ми казва че колата е за основен ремонт и че адски много пари ще струва ремонта...но според мен би трябвало да има начин да се оправи.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщениеТвоята 2.4 ли е?Ако е и започва да "трака" когато загрее е възможно да е от веригата.Но ако е с друг двигател потърси мнение на компетентен майстор.
Comment
-
Всичко опира до финанси..примиряваш се с факта че дрънкаНяма само ти да си така ако това те притеснява.
--------------
r0sk0 поста на Ферариста:
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеПо мнение на дизелари(аз от нафта не вдявам особенно) от мястото където балансиращия вал контактува с маслената помпа, прекъсвал се контакта, балансиращия вал се изключва от въртенето и тракането спирало, ама тва някакси наизуст го казвам....Last edited by Linkestis; d.m.y г., 19:46.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Свидетел съм как на две жетедета 2.4 им се прекъсна връзката между маслената помпа и балансиращия вал, и по думите на собствениците им, тракането не е същото вече.......на едната кола се беше счупила едната от пластините между който влиза бал. вал - просто там изглежда се появява луфт и тракането почва.....или поне така си мисля.......
Пак искам да уточня че не казвам нещо в което съм 100% убеден, щото нито знам с опит как трака дизел, нито съм чул след това как е, цитирам просто мнението на хората......
На Фиат Купето е същото там - балансиращ вал, закачен за маслената помпа.......махнах изцяло балансиращия вал, не съм палнал колата още, но доста купета си точат така, и не им е проблем......
П.П - тва на снимката е помпата на жтд, бал вал влиза в онва кръглото над надписа А598Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 21:42."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеОбикновено се прави нещо от този род:
http://www.youtube.com/watch?v=2Zu5g...eature=related
Ако това не помогне има малко варианта:
1. Дълга тръба
2. Повечко сланина.
Ако след горната комбинация не става то е защото:
1. Тръбата просто не е достатъчно дълга
2. Малко са сланинките на човека, който се пробва
Елементарна сметка - тръба от 1.5 метра и 100кг човек създава статична сила от над 1500НМ. С динамична сила нещата отиват още по-нагоре.
Ако и след тази комбинация нещата не стават, то най-вероятно чупите всички камъни/вложки наред.
За да не чупите всички вложки, вадите оксижена, почервенявате гайката и нещата си идват на мястоsigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Да се понамеся и аз в темата.Лепен болт на колянов вал не се развива с гаиковерт.Заклещва се нещо някъде в маховика и с голямата тръба.При махнат картер заклещвам трупче между коляновиа вал и блока.И пак с голямата тръба-безотказно.За нагряване по вала и дума да не става!!!Лично аз лепя абсолутно всички отговорни болтове като на валове,маховици и сякви въртящи се тежки дингили.След време пробвам да развия с гаиковерта там където съм завил и залепил ама ядец.Точно това му е целта на това лепило-да държи на вибрации.С две думи малка ти е тръбата колега.Напъваи смело и успех.164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991
Comment
-
Момци, един въпрос и аз да задам.... От вчера разглобявам Либра 2.4 за гарнитура на маслена помпа, и питането ми е: Може ли да падне помпата без да се маха картера?
Всичко съм откачил по помпата освен картера, помпата мърда но не иска да излезе. Дайте предложение какво да правя..
Comment
-
Първоначално публикувано от dimar Покажи съобщениеМомци, един въпрос и аз да задам.... От вчера разглобявам Либра 2.4 за гарнитура на маслена помпа, и питането ми е: Може ли да падне помпата без да се маха картера?
Всичко съм откачил по помпата освен картера, помпата мърда но не иска да излезе. Дайте предложение какво да правя..Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD
Comment
-
Преполагам става дума за 136кс версия на 2.4?
В случай че имаш датчик за нивото на маслото, внимавай че много лесно се чупят.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Тя една тънка метална беше доколкото помня, при мен я сложих същата и мазах тънко с въпросния силикон, стана перфектно, не прекалявай със силикона мажи тънкоAlfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Може и аз да се бъркам, ако е здрава не виждам защо да не я ползваш.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment